loading...

بوی عطرِ عشق

بازدید : 26
شنبه 26 آذر 1401 زمان : 11:49

بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي و نيمه صنعتي ايراني

آيا شما به دنبال بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي و نيمه صنعتي ايراني هستيد؟ آيا مي دانيد بهترين آسياب قهوه بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟ آيا بين خريد آسياب قهوه ايراني و خارجي ترديد دارد. ما در ادامه اين پست به تمام سوالات شما پاسخ خواهيم داد.

بهترين آسياب قهوه صنعتي

فارغ از اين که شما قصد خريد آسياب قهوه ايراني يا خارجي را داشته باشيد بهترين آسياب قهوه صنعتي بايد داراي مشخصات منحصر به فردي باشد که عبارتند از:

قدرت زياد موتور

در آسياب قهوه صنعتي قدرت موتور حائز اهميت است. زيرا حجم قهوه براي آسياب زياد مي باشد از اين رو بايد قدرت و سرعت موتور به گونه اي باشد که بتواند در سريع ترين زمان ممکن بهترين نتيجه را در بر داشته باشد. توجه داشته باشيد آسياب قهوه صنعتي بايد در عين سرعت براي آسياب کردن قهوه کيفيت بالايي داشته باشد يعني آسياب در عملکردهاي طولاني مدت هم بتواند يک آسياب حرفه اي يکنواخت و يکدست داشته باشد.

فن قدرتمند براي خنک کنندگي

مهم ترين نکته براي آسياب حرفه اي طولاني مدت، گرم نشدن دستگاه است زيرا با افزايش دما و گرم شدن موتور پودر قهوه برشته مي شود و کيفيت خوبي ندارد از اين رو دستگاه هايي که فن خنک کنندگي ندارند بايد براي مدتي خاموش باشند تا دما کاهش پيدا کند و دوباره ادامه آسياب را انجام دهند اين در حالي است که دستگاه آسياب قهوه با فن خنک کنندگي اين مشکلات را ندارند و به راحتي مي توانند در ساعت هاي طولاني با عملکرد خوب کار کنند و اين مساله باعث صرفه جويي در زمان و انرژي خواهد بود. توجه داشته باشيد قيمت آسياب قهوه صنعتي با فن خنک کنندگي قطعا بيشتر از دستگاه هايي که اين ويژگي را ندارد.

عدم باقي ماندن قهوه در دستگاه

يکي از مهم ترين مشکلات در آسياب قهوه اين است که شما بعد از آسياب با درجه درشت يا درجه ريز مقدار زيادي بين 200 تا 300 گرم پرتي قهوه خواهيد داشت تا دوباره بتوانيد آسياب را روي درجه ديگري تنظيم کنيد. اين يعني اتلاف هزينه و زمان اين درحالي است که برخي آسياب ها اين ميزان پرتي را به حداقل رسانده اند و يا پرتي آسياب قهوه در درجه بندي متنوع صفر است به عنوان مثال آسياب قهوه يوکار يکي از بهترين آسياب هاي ايراني است که توانسته اين مشکل را به کلي حل کند و پرتي قهوه در آسياب هاي متنوع و پشت سرهم به صفر برسد؛ يعني شما در کسري از ثانيه بدون هيچ گونه باقي ماندن قهوه قبلي مي توانيد آسياب جديد خود را انجام دهيد.

درجه بندي متنوع در آسياب

بهترين آسياب قهوه صنعتي بايد به گونه اي باشد که شما بتوانيد انواع آسياب از درجه بندي ريز، متوسط ، درشت و ... را با دقت زياد براي انواع دستگاه هاي قهوه ساز داشته باشيد از اين رو آسياب قهوه بايد بتواند در درجه بندي متنوع بهترين نتيجه را داشته باشد.

تيغه مقاوم و با کيفيت

مهم ترين نکته در عملکرد دستگاه آسياب داشتن يک تيغه مقاوم و با کيفيت است که بتواند در آسياب دانه هاي سخت قهوه دوام بياورد و شکنندگي کمي داشته باشد. به بيان ساده تر استحکام بالايي داشته باشد تيغه هايي از جنس استيل و فولاد يکي از مقاوم ترين تيغه ها هستند.

بدنه محکم و رنگ بندي زيبا

داشتن بدنه محکم و با کيفيت در آسياب قهوه باعث سهولت در تميزي و دوام در طولاني مدت خواهد بود علاوه بر اين نوع رنگبندي و زيبايي ظاهري هم يک گزينه مهم به شمار مي آيد.

ضمانت و خدمات پس از فروش

در نظر داشته باشيد گارنتي و ضمانت کالا بسيار حائز اهميت است و نشان مي دهد کالا چقدر کيفيت لازم را دارد. از طرفي داشتن خدمات پس از فروش به شما کمک مي کند در صورت خرابي دستگاه يا قطعه به مشکل بر نخوريد و بتوانيد با هزينه مقرون به صرفه دستگاه را تعمير کنيد. يکي از مشکلات

اگر شما هم به دنبال بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي ايراني هستيد اين پست از دست ندهيد! قطعاً يکي از چالش هاي مهم براي انتخاب آسياب قهوه صنعتي داشتن ويژگي هاي خوب به همراه قيمت مناسب است که ما در ادامه آن را بررسي خواهيم کرد.

ويژگي هاي آسياب قهوه صنعتي خوب

يکي از مهم ترين گزينه هاي انتخاب براي آسياب قهوه صنعتي داشتن بهترين ويژگي ها براي آسياب است که برخي از آنها عبارتند از:

  • داشتن سرعت بالا براي آسياب قهوه
  • قدرت موتور فوق العاده براي خرد کردن
  • عدم باقي ماندن قهوه در محفظه و عدم پرتي زياد قهوه
  • عدم مخلوط شدن قهوه در تنظيم درجات متعدد و پشت سر هم
  • امکان داشتن تنظيم درجه براي سهولت در انتخاب نوع آسياب قهوه
  • محفظه قابل شستشو به منظور نظافت
  • قابليت جدا شدن هاپر از دستگاه
  • طراحي زيبا و رنگبندي متنوع در دستگاه آسياب قهوه
  • داراي فن خنک کنندگي قوي به منظور خنک نگه داشتن موتور
  • عدم برشته شدن قهوه در هنگام عملکرد زياد
  • تيغه مقاوم و با دوام براي آسياب دانه هاي سخت قهوه
  • انجام آسياب يکدست و يکنواخت در نتيجه نهايي
  • قيمت مناسب و منطقي
  • داراي ضمانت و خدمات پس از فروش

همه اين موارد در کنار يکديگر مي توانند بهترين آسياب قهوه صنعتي ايراني را فراهم کنند. اما کداميک از برندهاي ايراني توانسته همه اين موارد را رعايت کند. آيا آسياب قهوه صنعتي ايراني با اين مشخصات موجود است؟ در ادامه به اين مساله مي پردازيم.

قيمت آسياب قهوه صنعتي ايراني

همانطور که مي دانيد همه آسياب هاي قهوه صنعتي خارجي نمي توانند خوب و مفير باشند برخي از آنها مشکلات زيادي در عملکرد دارند و در نهايت تعداد محدودي مي توانند نياز شما را به خوبي برآورده کنند. در نظر داشته باشيد دستگاه آسياب قهوه صنعتي خارجي بسيار گران بوده و در صورت خرابي، قطعات آنها در بازار به سختي يافت مي شود و با قيمت بالايي عرضه مي گردد. از اين رو تهيه آسياب قهوه صنعتي ايراني که بتواند هزينه مقرون به صرفه اي داشته باشد و تمام نيازهاي شما را برآورده کند بهتر است.

آسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار

قيمت اسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار با داشتن تمام موارد استاندارد براي آسياب يکي از آسياب هاي قدرتمند ايراني است که علاوه بر کيفيت توانسته قيمت مناسبي را هم داشته باشد. به همين دليل بسياري از کافه داران و قهوه فروشي ها از آن استفبال گسترده اي کرده اند.

مشخصات آسياب قهوه صنعتي ايراني يوکار

  • داراي قدرت موتور 2 تا 3 اسب بخار
  • ارتفاع دستگاه بدون هاپر 40 سانتي متر
  • ارتفاع هاپر: 25 سانتي متر و ظرفيت 5 کيلو گرم
  • داراي فن خنک کنندگي قوي براي مانع شدن از گرم شدن موتور
  • عدم برشته شدن قهوه در عملکرد بالاي دستگاه به علت داشتن فن خنک کنندگي
  • قابليت جدا شدن هاپر از دستگاه و قابل شستشو بودن
  • تنظيم درجه تا 23 درجه متنوع
  • داراي آهن ربا به منظور جذب فلزات و مانع ورورد آن به داخل محفظه
  • قطر تيغه 140 ميلي متر و جنس آلياژ فولادي مقاوم
  • قابليت آسياب قهوه ترک 65 کيلو در يک ساعت
  • قابليت اسياب اسپرسو 120 کيلو در يک ساعت
  • داراي يکسال ضمانت رايگان
  • خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • قيمت مناسب و منطقي نسبت به کارايي و دستگاه هاي مشابه
  • طراحي زيبا و منحصر به فرد با رنگيندي متنوع
  • بدنه از جنس فلز با پوشش رنگ استاتيک

اين اسياب توانسته يکي از بهترين آسياب هاي قهوه صنعتي ايراني باشد و در عين حال قيمت مناسبي داشته باشد. اين برند توانسته در سه مدل متنوع آسياب قهوه صنعتي ارائه کند که هرکدام با توجه به کارايي و ميزان قدرت مي تواند مناسب افراد مختلف باشد. آسياب قهوه صنعتي يوکار مدل 650 يک نمونه کاملاً صنعتي و قدرتمند است و مناسب براي قهوه فروش هاي بزرگ يا کافي شاپ هاي شلوغ مي باشد.

آسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار مدل 420 يک نمونه نيمه صنعتي است که بيشتر براي قهوه فروشي هاي متوسط مورد استفاده قرار ميگيرد و ظرفيت ان نسبت به مدل قبلي کمتر است اما کيفيت ، سرعت و دقت در هيچ کدام از نمونه ها متفاوت نيست و فقط ميزان ظرفيت کمتر است.

مدل سوم يک آسياب قهوه خانگي است که بسيار حرفه اي و قدرتمند مي باشد و مدل 250 نام گذاري شده است. ايت نمونه مورد استقبال گسترده قرار گرفته و بسياري از افراد علاقمند به قهوه ، کافي شاپ هاي کوچک، رستوران داران و ... اين مدل را ترجيح مي دهند. زيرا نسبت به مدل هاي ديگر فضاي کمتري اشغال مي کند و قيمت مناسب تري دارد.

کاربرد آسياب قهوه صنعتي

همانطور که از اسم آن پيداست آسياب قهوه صنعتي بيشتر در زمينه آسياب قهوه با حجم بالا مورد استفاده قرار ميگيرد. اما چه نيازي است که ما از آسياب قهوه صنعتي استفاده کنيم و آسياب قهوه خانگي چه مشکلاتي دارند؟ د رنظر داشته باشيد آسياب هاي قهوه خانگي بيشتر براي مصارف خانگي مورد استفاده قرار ميگيرند و حتي برخي از آسياب ها را نيز پوشش نمي دهند. به عنوان مثال دستگاه آسياب قهوه ترک بيشتر صنعتي هستند و کمتر دستگاه آسياب خانگي مي تواند براي قهوه ترک آسياب کند. همچنين درجه بندي متنوع در دستگاه هاي آسياب قهوه خانگي وجود ندارند و يا محدود و با کيفيت پايين است. اين در حالي است که در دستگاه آسياب قهوه صنعتي يا نيمه صنعتي شما اين مشکلات را نخواهيد داشت و به صورت حرفه اي مي توانيد در هر سطحي آسياب قهوه داشته باشيد. از اين رو داشتن آسياب قهوه صنعتي براي مشاغل و حرفه هاي مرتبط با حوزه قهوه يکي از ضروريات اين شاخه است. اينکه شما در روز چقدر حجم قهوه براي آسياب داشته باشيد يا مشتريان شما روزانه چقدر هستند مشخص مي کند شما نيازمند کدام دستگاه هستيد!

نتيجه گيري:

با توجه به پيشرفت صنعت قهوه در کشور تقاضا براي خوردن و درست کردن قهوه نيز بالاتر رفته و افراد به دنبال روش هاي حرفه اي تر براي تهيه قهوه هستند. يکي از مهم ترين نکات براي تهيه قهوه بي عيب و نقص داشتن آسياب قهوه عالي و يکنواخت است. شما با خريد و قيمت آسياب قهوه حرفه اي يا نميه صنعتي خوب ايراني مي توانيد بهترين نتيجه گيري را با قيمت منطقي و مناسب داشته باشيد. توجه داشته باشيد آسياب قهوه صنعتي يوکار توانسته در نمايشگاه هاي صنعت قهوه رتبه دوم کسب کند و قابل رقابت با آسياب هاي خارجي باشد و رضايت مشتريان زيادي در داخل و خارج از کشور د رکارنامه خود داشته باشد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد در سايت يوکار به نشاني uokar.ir مراجعه کنيد.

منبع: https://www.etelanews.com/fa/news/271435/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي و نيمه صنعتي ايراني

آيا شما به دنبال بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي و نيمه صنعتي ايراني هستيد؟ آيا مي دانيد بهترين آسياب قهوه بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟ آيا بين خريد آسياب قهوه ايراني و خارجي ترديد دارد. ما در ادامه اين پست به تمام سوالات شما پاسخ خواهيم داد.

بهترين آسياب قهوه صنعتي

فارغ از اين که شما قصد خريد آسياب قهوه ايراني يا خارجي را داشته باشيد بهترين آسياب قهوه صنعتي بايد داراي مشخصات منحصر به فردي باشد که عبارتند از:

قدرت زياد موتور

در آسياب قهوه صنعتي قدرت موتور حائز اهميت است. زيرا حجم قهوه براي آسياب زياد مي باشد از اين رو بايد قدرت و سرعت موتور به گونه اي باشد که بتواند در سريع ترين زمان ممکن بهترين نتيجه را در بر داشته باشد. توجه داشته باشيد آسياب قهوه صنعتي بايد در عين سرعت براي آسياب کردن قهوه کيفيت بالايي داشته باشد يعني آسياب در عملکردهاي طولاني مدت هم بتواند يک آسياب حرفه اي يکنواخت و يکدست داشته باشد.

فن قدرتمند براي خنک کنندگي

مهم ترين نکته براي آسياب حرفه اي طولاني مدت، گرم نشدن دستگاه است زيرا با افزايش دما و گرم شدن موتور پودر قهوه برشته مي شود و کيفيت خوبي ندارد از اين رو دستگاه هايي که فن خنک کنندگي ندارند بايد براي مدتي خاموش باشند تا دما کاهش پيدا کند و دوباره ادامه آسياب را انجام دهند اين در حالي است که دستگاه آسياب قهوه با فن خنک کنندگي اين مشکلات را ندارند و به راحتي مي توانند در ساعت هاي طولاني با عملکرد خوب کار کنند و اين مساله باعث صرفه جويي در زمان و انرژي خواهد بود. توجه داشته باشيد قيمت آسياب قهوه صنعتي با فن خنک کنندگي قطعا بيشتر از دستگاه هايي که اين ويژگي را ندارد.

عدم باقي ماندن قهوه در دستگاه

يکي از مهم ترين مشکلات در آسياب قهوه اين است که شما بعد از آسياب با درجه درشت يا درجه ريز مقدار زيادي بين 200 تا 300 گرم پرتي قهوه خواهيد داشت تا دوباره بتوانيد آسياب را روي درجه ديگري تنظيم کنيد. اين يعني اتلاف هزينه و زمان اين درحالي است که برخي آسياب ها اين ميزان پرتي را به حداقل رسانده اند و يا پرتي آسياب قهوه در درجه بندي متنوع صفر است به عنوان مثال آسياب قهوه يوکار يکي از بهترين آسياب هاي ايراني است که توانسته اين مشکل را به کلي حل کند و پرتي قهوه در آسياب هاي متنوع و پشت سرهم به صفر برسد؛ يعني شما در کسري از ثانيه بدون هيچ گونه باقي ماندن قهوه قبلي مي توانيد آسياب جديد خود را انجام دهيد.

درجه بندي متنوع در آسياب

بهترين آسياب قهوه صنعتي بايد به گونه اي باشد که شما بتوانيد انواع آسياب از درجه بندي ريز، متوسط ، درشت و ... را با دقت زياد براي انواع دستگاه هاي قهوه ساز داشته باشيد از اين رو آسياب قهوه بايد بتواند در درجه بندي متنوع بهترين نتيجه را داشته باشد.

تيغه مقاوم و با کيفيت

مهم ترين نکته در عملکرد دستگاه آسياب داشتن يک تيغه مقاوم و با کيفيت است که بتواند در آسياب دانه هاي سخت قهوه دوام بياورد و شکنندگي کمي داشته باشد. به بيان ساده تر استحکام بالايي داشته باشد تيغه هايي از جنس استيل و فولاد يکي از مقاوم ترين تيغه ها هستند.

بدنه محکم و رنگ بندي زيبا

داشتن بدنه محکم و با کيفيت در آسياب قهوه باعث سهولت در تميزي و دوام در طولاني مدت خواهد بود علاوه بر اين نوع رنگبندي و زيبايي ظاهري هم يک گزينه مهم به شمار مي آيد.

ضمانت و خدمات پس از فروش

در نظر داشته باشيد گارنتي و ضمانت کالا بسيار حائز اهميت است و نشان مي دهد کالا چقدر کيفيت لازم را دارد. از طرفي داشتن خدمات پس از فروش به شما کمک مي کند در صورت خرابي دستگاه يا قطعه به مشکل بر نخوريد و بتوانيد با هزينه مقرون به صرفه دستگاه را تعمير کنيد. يکي از مشکلات

اگر شما هم به دنبال بهترين قيمت آسياب قهوه صنعتي ايراني هستيد اين پست از دست ندهيد! قطعاً يکي از چالش هاي مهم براي انتخاب آسياب قهوه صنعتي داشتن ويژگي هاي خوب به همراه قيمت مناسب است که ما در ادامه آن را بررسي خواهيم کرد.

ويژگي هاي آسياب قهوه صنعتي خوب

يکي از مهم ترين گزينه هاي انتخاب براي آسياب قهوه صنعتي داشتن بهترين ويژگي ها براي آسياب است که برخي از آنها عبارتند از:

  • داشتن سرعت بالا براي آسياب قهوه
  • قدرت موتور فوق العاده براي خرد کردن
  • عدم باقي ماندن قهوه در محفظه و عدم پرتي زياد قهوه
  • عدم مخلوط شدن قهوه در تنظيم درجات متعدد و پشت سر هم
  • امکان داشتن تنظيم درجه براي سهولت در انتخاب نوع آسياب قهوه
  • محفظه قابل شستشو به منظور نظافت
  • قابليت جدا شدن هاپر از دستگاه
  • طراحي زيبا و رنگبندي متنوع در دستگاه آسياب قهوه
  • داراي فن خنک کنندگي قوي به منظور خنک نگه داشتن موتور
  • عدم برشته شدن قهوه در هنگام عملکرد زياد
  • تيغه مقاوم و با دوام براي آسياب دانه هاي سخت قهوه
  • انجام آسياب يکدست و يکنواخت در نتيجه نهايي
  • قيمت مناسب و منطقي
  • داراي ضمانت و خدمات پس از فروش

همه اين موارد در کنار يکديگر مي توانند بهترين آسياب قهوه صنعتي ايراني را فراهم کنند. اما کداميک از برندهاي ايراني توانسته همه اين موارد را رعايت کند. آيا آسياب قهوه صنعتي ايراني با اين مشخصات موجود است؟ در ادامه به اين مساله مي پردازيم.

قيمت آسياب قهوه صنعتي ايراني

همانطور که مي دانيد همه آسياب هاي قهوه صنعتي خارجي نمي توانند خوب و مفير باشند برخي از آنها مشکلات زيادي در عملکرد دارند و در نهايت تعداد محدودي مي توانند نياز شما را به خوبي برآورده کنند. در نظر داشته باشيد دستگاه آسياب قهوه صنعتي خارجي بسيار گران بوده و در صورت خرابي، قطعات آنها در بازار به سختي يافت مي شود و با قيمت بالايي عرضه مي گردد. از اين رو تهيه آسياب قهوه صنعتي ايراني که بتواند هزينه مقرون به صرفه اي داشته باشد و تمام نيازهاي شما را برآورده کند بهتر است.

آسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار

قيمت اسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار با داشتن تمام موارد استاندارد براي آسياب يکي از آسياب هاي قدرتمند ايراني است که علاوه بر کيفيت توانسته قيمت مناسبي را هم داشته باشد. به همين دليل بسياري از کافه داران و قهوه فروشي ها از آن استفبال گسترده اي کرده اند.

مشخصات آسياب قهوه صنعتي ايراني يوکار

  • داراي قدرت موتور 2 تا 3 اسب بخار
  • ارتفاع دستگاه بدون هاپر 40 سانتي متر
  • ارتفاع هاپر: 25 سانتي متر و ظرفيت 5 کيلو گرم
  • داراي فن خنک کنندگي قوي براي مانع شدن از گرم شدن موتور
  • عدم برشته شدن قهوه در عملکرد بالاي دستگاه به علت داشتن فن خنک کنندگي
  • قابليت جدا شدن هاپر از دستگاه و قابل شستشو بودن
  • تنظيم درجه تا 23 درجه متنوع
  • داراي آهن ربا به منظور جذب فلزات و مانع ورورد آن به داخل محفظه
  • قطر تيغه 140 ميلي متر و جنس آلياژ فولادي مقاوم
  • قابليت آسياب قهوه ترک 65 کيلو در يک ساعت
  • قابليت اسياب اسپرسو 120 کيلو در يک ساعت
  • داراي يکسال ضمانت رايگان
  • خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • قيمت مناسب و منطقي نسبت به کارايي و دستگاه هاي مشابه
  • طراحي زيبا و منحصر به فرد با رنگيندي متنوع
  • بدنه از جنس فلز با پوشش رنگ استاتيک

اين اسياب توانسته يکي از بهترين آسياب هاي قهوه صنعتي ايراني باشد و در عين حال قيمت مناسبي داشته باشد. اين برند توانسته در سه مدل متنوع آسياب قهوه صنعتي ارائه کند که هرکدام با توجه به کارايي و ميزان قدرت مي تواند مناسب افراد مختلف باشد. آسياب قهوه صنعتي يوکار مدل 650 يک نمونه کاملاً صنعتي و قدرتمند است و مناسب براي قهوه فروش هاي بزرگ يا کافي شاپ هاي شلوغ مي باشد.

آسياب قهوه نيمه صنعتي يوکار مدل 420 يک نمونه نيمه صنعتي است که بيشتر براي قهوه فروشي هاي متوسط مورد استفاده قرار ميگيرد و ظرفيت ان نسبت به مدل قبلي کمتر است اما کيفيت ، سرعت و دقت در هيچ کدام از نمونه ها متفاوت نيست و فقط ميزان ظرفيت کمتر است.

مدل سوم يک آسياب قهوه خانگي است که بسيار حرفه اي و قدرتمند مي باشد و مدل 250 نام گذاري شده است. ايت نمونه مورد استقبال گسترده قرار گرفته و بسياري از افراد علاقمند به قهوه ، کافي شاپ هاي کوچک، رستوران داران و ... اين مدل را ترجيح مي دهند. زيرا نسبت به مدل هاي ديگر فضاي کمتري اشغال مي کند و قيمت مناسب تري دارد.

کاربرد آسياب قهوه صنعتي

همانطور که از اسم آن پيداست آسياب قهوه صنعتي بيشتر در زمينه آسياب قهوه با حجم بالا مورد استفاده قرار ميگيرد. اما چه نيازي است که ما از آسياب قهوه صنعتي استفاده کنيم و آسياب قهوه خانگي چه مشکلاتي دارند؟ د رنظر داشته باشيد آسياب هاي قهوه خانگي بيشتر براي مصارف خانگي مورد استفاده قرار ميگيرند و حتي برخي از آسياب ها را نيز پوشش نمي دهند. به عنوان مثال دستگاه آسياب قهوه ترک بيشتر صنعتي هستند و کمتر دستگاه آسياب خانگي مي تواند براي قهوه ترک آسياب کند. همچنين درجه بندي متنوع در دستگاه هاي آسياب قهوه خانگي وجود ندارند و يا محدود و با کيفيت پايين است. اين در حالي است که در دستگاه آسياب قهوه صنعتي يا نيمه صنعتي شما اين مشکلات را نخواهيد داشت و به صورت حرفه اي مي توانيد در هر سطحي آسياب قهوه داشته باشيد. از اين رو داشتن آسياب قهوه صنعتي براي مشاغل و حرفه هاي مرتبط با حوزه قهوه يکي از ضروريات اين شاخه است. اينکه شما در روز چقدر حجم قهوه براي آسياب داشته باشيد يا مشتريان شما روزانه چقدر هستند مشخص مي کند شما نيازمند کدام دستگاه هستيد!

نتيجه گيري:

با توجه به پيشرفت صنعت قهوه در کشور تقاضا براي خوردن و درست کردن قهوه نيز بالاتر رفته و افراد به دنبال روش هاي حرفه اي تر براي تهيه قهوه هستند. يکي از مهم ترين نکات براي تهيه قهوه بي عيب و نقص داشتن آسياب قهوه عالي و يکنواخت است. شما با خريد و قيمت آسياب قهوه حرفه اي يا نميه صنعتي خوب ايراني مي توانيد بهترين نتيجه گيري را با قيمت منطقي و مناسب داشته باشيد. توجه داشته باشيد آسياب قهوه صنعتي يوکار توانسته در نمايشگاه هاي صنعت قهوه رتبه دوم کسب کند و قابل رقابت با آسياب هاي خارجي باشد و رضايت مشتريان زيادي در داخل و خارج از کشور د رکارنامه خود داشته باشد. براي اطلاعات بيشتر مي توانيد در سايت يوکار به نشاني uokar.ir مراجعه کنيد.

منبع: https://www.etelanews.com/fa/news/271435/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 47
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 937
  • بازدید کلی : 6149
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی